Nieuw jongerenreizenmerk GoFun

Corendon lanceert via een multimediale campagne het eigen jongerenmerk GoFun. De brochure van GoFun bevat een aantal op jongeren gerichte bestemmingen. In Turkije zijn dat Alanya en Marmaris en Istanbul als stedentrip. Daarnaast worden ook Kreta, Rhodos, Kos en Bulgarije worden aangeboden. Volgens Corendon Vliegvakanties, eigenaar van GoFun.nl, is het nog nooit gebeurd dat zo veel media elkaar versterken in één marketingcampagne.

Een aantal grote reis- en mediapartijen hebben hun krachten gebundeld voor de lancering van deze eerste crossmediale marketingcampagne in de reiswereld. Deelnemende partijen zijn, behalve de ‘moeder’ van het jongerenreismerk GoFun.nl, Turkije specialist Corendon Vliegvakanties, ook het jongerenradiostation SLAM!FM en mobiele technologie provider ClubMessage.
Website
De campagne is gestart met de lancering van de website www.GoFun.nl. Hier kunnen jongeren een viral game spelen met kans op prijzen, waaronder een geheel verzorgde jongerenreis van GoFun.nl.
SLAM!FM laat een ouderwetse Engelse dubbeldekker tussen 6 en 29 december door het land laat rijden in het kader van de ‘Most Wanted Request Tour 2006′. Jongeren kunnen hun favoriete muziek in de tot studio omgetoverde bus ‘live’ aanvragen voor de Most Wanted Request lijst, die tussen kerst en oudjaar wordt uitgezonden.
Reis winnen
Luisteraars kunnen er met een sms voor zorgen dat de bus in hun woonplaats komt. Als reactie op het verstuurde sms-je wordt een mms-bericht verzonden met informatie over de actie. Op vertoon van die mms kunnen jongeren bij de bus allerlei prijzen winnen, waaronder de hoofdprijs; een compleet verzorgde jongerenreis met GoFun.nl. De website www.GoFun.nl en de actie worden de hele maand december gecommuniceerd via commercials op SLAM!FM.
Mobiel
Het dataverkeer wordt mogelijk gemaakt door mobiele service provider ClubMessage. Jongeren kunnen op hun mobiel optimale informatie krijgen over bestemmingen en acties van GoFun.nl. En dat maakt GoFun.nl meteen bij de lancering al helemaal passend bij de doelgroep. Daarnaast is de traditionele brochure verkrijgbaar bij de reisbureaus.
Krachtigste ooit
Dick Gussen, sales manager van Corendon, gelooft dan ook in de kracht van deze crossmediale aanpak: “De media die voor deze actie worden ingezet zijn radio, internet, direct marketing, sms en mms. Nog nooit eerder werd een reismerk zo krachtig gelanceerd. Wij zijn erg blij met deze doorbraak. Het is een supergoede manier om jongeren te bereiken.”
Bron: TourPRess persberichten

Plaats een reactie