Service van Neckermann

Neckermann is een van de grote reisorganisaties van Nederland. Mijn ervaring is echter niet zo goed. Online heb ik hier een paar tickets geboekt voor Griekenland. Ging allemaal vrij makkelijk tot je een typefoutje hebt gemaakt. Geen probleem binnen 5 minuten heb ik een bericht gestuurd via het contactformulier met daarin alle gevraagde gegevens. Geregeld dacht ik tot ik na drie dagen het volgende mailtje kreeg:

“Geachte heer/mevrouw,
In verband met enorme belangstelling voor onze producten en aanbiedingen zijn wij helaas niet in staat geweest uw email tijdig te beantwoorden. Mocht uw vraag niet meer relevant zijn of reeds beantwoord hopen wij u in de nabije toekomst van dienst te kunnen zijn.
Indien u graag nog geholpen wilt worden door een van onze medewerkers verzoeken wij u vriendelijk nogmaals te emailen of telefonisch contact met ons op te nemen op nummer 0900-5550555 (25 ct. p.min.)
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Neckermann Reizen
Customer Contact Center”
Dan ben je verplicht het dure 0900 nummer te bellen. Meer dan 20 minuten in de wacht gestaan: kost 5 Euro! Ik bedenk me de volgende keer wel. Vriendelijk geholpen aan de telefoon maar zo’n mailtje en zo’n service kan echt niet. Daar mogen ze snel wel wat aan gaan doen. Het lijkt erop dat ze wel online willen maar niet kunnen. Zorg dan als je geen mail kunt of wilt beantwoorden dat je hier ook geen speciaal formulier voor maakt!

13 gedachten over “Service van Neckermann”

  1. Dat is lekker als ze geen e-mails kunnen beantwoorden. Zie je maar weer dat die grote bedrijven schijt hebben aan hun klanten. Het draait alleen maar om de poen!

  2. Heeft Neckermann nu wel gereageerd of zouden ze dit niet lezen (te druk…)?

  3. Wij hebben ook meerdere keren gemailed naar de klanten service van neckermann. Het is echt schandalig bij neckermann wij kregen geen antwoord van de neckermann organisatie. Hoe goed wij ook ons best deden met mailen en zelfs verwezen naar onze eerdere mails naar neckermann tot op heden geen enkel antwoord

  4. in uw catalogus wordt gesproken over een voordeelkaart. Wij gaan 11 april voor 2 weken naar Taba Egypte. Geld dit ook voor onze reis?
    Graag antw. via onze mail.
    dank U
    fam Sap

  5. in uw catalogus wordt gesproken over een voordeelkaart. Wij gaan 11 april voor 2 weken naar Taba Egypte. Geld dit ook voor onze reis?
    Graag antw. via onze mail.
    dank U
    fam Sap

  6. in uw catalogus wordt gesproken over een voordeelkaart. Wij gaan 11 april voor 2 weken naar Taba Egypte. Geld dit ook voor onze reis?
    Graag antw. via onze mail.
    dank U
    fam Sap

  7. in uw catalogus wordt gesproken over een voordeelkaart. Wij gaan 11 april voor 2 weken naar Taba Egypte. Geld dit ook voor onze reis?
    Graag antw. via onze mail.
    dank U
    fam Sap

  8. in uw catalogus wordt gesproken over een voordeelkaart. Wij gaan 11 april voor 2 weken naar Taba Egypte. Geld dit ook voor onze reis?
    Graag antw. via onze mail.
    dank U
    fam Sap

  9. in uw catalogus wordt gesproken over een voordeelkaart. Wij gaan 11 april voor 2 weken naar Taba Egypte. Geld dit ook voor onze reis?
    Graag antw. via onze mail.
    dank U
    fam Sap

  10. graag zou ik van uw koffer labels ontvangen bij de rekening? mijn boekingsnummer is;345678
    bijvoorbaat Hartelijk dank,
    mevr. j v.d. Goorbergh

  11. graag zou ik van uw koffer labels ontvangen bij de rekening? mijn boekingsnummer is;345678
    bijvoorbaat Hartelijk dank,
    mevr. j v.d. Goorbergh

  12. graag zou ik van uw koffer labels ontvangen bij de rekening? mijn boekingsnummer is;345678
    bijvoorbaat Hartelijk dank,
    mevr. j v.d. Goorbergh

  13. Zojuist mijn reistickets ontvangen maar zonder kofferlabels en zonder extra informatie over de luchthaven Brussel waar vandaan we vertrekken, (alleen schiphol info), route , parkeergelegenheid en hoelang van te voren melden BVD J.Kuipers
    Graag een antwoord via mijn mail
    Wel summiere info voor zo’n dure reis

Plaats een reactie