Sunweb Vakanties is klaar voor het nieuwe vakantiejaar. De website is compleet vernieuwd en verbeterd. Er is een nieuwe reclamecampagne gelanceerd. En het belangrijkste: het vakantieaanbod is opnieuw uitgebreid. Kortom, Sunweb heeft er alles aan gedaan om de groei van afgelopen jaren voort te zetten.
Bij Sunweb wordt 90% via internet geboekt en dus is het van groot belang dat de gebruiksvriendelijkheid van www.sunweb.nl aan de hoogste eisen voldoet. Vakanties zijn nu nog eenvoudiger vindbaar op basis van de persoonlijke klantwensen en de reviews en het forum zijn uitgebreid. Bovendien is het populaire Google Earth geïmplementeerd. De klant kan nu direct op zijn of haar favoriete locatie inzoomen. Op die manier kun je meteen zien waar je hotel ligt op Kreta, Rhodos of Tenerife.
Ruimer aanbod
Het aanbod is wederom uitgebreid met een aantal nieuwe bestemmingen. Deze winter werd Gambia al geïntroduceerd. Voor de zomer zijn er, naast de grotere populaire bestemmingen, een aantal kleinere bestemmingen aan het aanbod toegevoegd. In Spanje zijn dat onder andere Palamos en Tossa de Mar en in Griekenland zijn dat Parga, Chios en Kefalonia.
Reclamecampagne
Verder wordt het nieuwe vakantiejaar ingeluid met een opvallende nieuwe reclamecampagne. Binnen het concept “Let the sun shine” is er een campagne ontwikkeld die is doorvertaald naar tv, radio, buitenreclame en online activiteiten. De humoristische tv-commercials waarin verschillende NAC spelers schitteren, waaronder Ronnie Stam, worden op dit moment uitgezonden. De campagne werd ontwikkeld door Noise.
“Wij hebben zin in 2008! Dankzij de nieuwe website en het ruimere aanbod kunnen we onze huidige en nieuwe klanten nóg beter bedienen en verdere groei realiseren. Dat betekent natuurlijk niet dat we nu stil kunnen zitten. Wij zijn continu op zoek naar verbeteringen van de Sunweb formule om ook in de toekomst onze klanten steeds weer te kunnen verrassen op het gebied van dienstverlening en aanbod”, aldus directeur Joost Romeijn.