Dat je vakantie al begint zodra je de huisdeur verlaat is zeker van toepassing als je via Schiphol vliegt. Er zijn weinig luchthavens waar zoveel faciliteiten bij elkaar verzameld zijn om de passagiers het naar hun zin te maken. Hier is het geen straf om ruim voor het vertrek van je vlucht al ingecheckt en aanwezig te zijn. Om deze unieke eigenschap van Schiphol te benadrukken en passagiers te helpen kiezen uit alle mogelijkheden die de luchthaven biedt heeft men “Schiphol Where Else” gelanceerd.
Op een speciaal gedeelte van de site vind je 8 verschillende Schiphol tours die zo’n 15 tot 120 minuten in beslag nemen. Voldoende om de wachttijd op het vliegveld optimaal te gebruiken.
Zo heb je een speciale tour voor kinderen waarbij de nadruk ligt op spelen en natuurlijk ook McDonalds en het heerlijke ijs van Haägen Dazs niet mogen ontbreken. Voor wie ontspannen aan boord wil gaan is er De-Even-Totaal-Relaxen-Tour met masagestoelen, een voetendouche en verantwoord eten. Voor de shopaholics is er De-Ik-Wil-Shoppen-Shoppen-Shoppen-Tour en de meest verrassende is volgens mij De-Wat-Zal-Ik-Eens-Doen-Tour.
Interactief
De tours zijn compleet interactief waarbij je zelf onderdelen kunt verwijderen of aan kunt passen in volgorde. Je persoonlijke tour kun je direct op een plattegrond zien en je kunt hem na het samenstellen doormailen of uitprinten. Bij het afdrukken worden er actiecoupons meegeprint waarmee je leuke kortingen kunt krijgen bij alle items van jouw persoonlijke tour.
Ik vind het een geweldige toepassing die een echte toegevoegde waarde biedt aan passagiers die via Schiphol vliegen. Wachttijd wordt zo welbestede tijd waarin je optimaal gebruik kunt maken van alles wat de luchthaven te bieden heeft.
Wil je weten wat Schiphol allemaal te bieden heeft en eigen tour samenstellen? Vlieg dan snel naar http://www.schiphol.nl/WhereElse. Veel plezier alvast!
*advertorial*
Erg origineel die slogan. Ben benieuwd of George Clooney op Schiphol de koffie schenkt. Volgende campagne Schiphol What else.
Mooie campagne. Ik vraag me echter af of dit ervoor zorgt dat er meer mensen via Schiphol gaan vliegen. Denk dat bereikbaarheid, parkeerkosten en vooral de ticketprijzen doorslaggevend zijn.