Nu de IJslandse vulkaan Eyjafjallajökull zich koest houdt, is het tijd de balans op te maken, ook voor Eliza was here. De reisorganisatie heeft in de periode dat het luchtruim gesloten was, passende oplossingen gevonden voor honderden passagiers die niet vanuit Nederland konden vertrekken of in het buitenland gestrand waren. Het contact met alle betrokken personen was zeer intensief. Zo werd iedereen minimaal één keer per dag telefonisch op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen. Ook werd door middel van e-mails en sms-berichten informatie over verlenging, vertrekdata en alternatieve vervoersmogelijkheden verstrekt. Reizigers blijken zeer te spreken over de persoonlijke aanpak van Eliza: “dankzij jullie hadden we toch een vakantiegevoel!”
Constant op de hoogte
Eliza was here is een reisorganisatie die staat voor kleinschaligheid en persoonlijk contact, dat geldt zowel voor de accommodaties die worden aangeboden als voor de manier waarop met de klanten wordt opgegaan. Vooral op het moment dat dingen niet gaan zoals gepland, bijvoorbeeld bij het sluiten van het Europese luchtruim door een aswolk, is het prettig als je als reiziger constant op de hoogte bent. En als de reisorganisatie waar je geboekt hebt, altijd bereikbaar is. Eliza informeerde zowel de vakantiegangers die Nederland niet konden verlaten als de in het buitenland gestrande reizigers dagelijks. Daarbij werd gebruik gemaakt van telefoon, sms en email. In totaal ging het om 250 geannuleerde reizen en 300 ‘verlengingen’ in het buitenland.
Toch een vakantiegevoel
“Wij zijn heel tevreden over jullie service. Nu iedereen ons vraagt hoe de reis geweest is, ondanks de gedwongen verlenging, vertellen we enthousiast over Eliza. En als we zelf nog eens een reis via een reisorganisatie boeken, zal het bij jullie zijn!” aldus mevrouw Pinckers die strandde in Portugal. Ook mevrouw van Rossum is te spreken over de afhandeling: “Tijdens de dagen dat het onzeker was of en wanneer we naar huis konden, hebben we dankzij Eliza toch een vakantiegevoel gehouden. Jullie waren altijd bereikbaar, vriendelijk en geduldig.” De heer van den Biggelaar is net zo positief: “Ik wil graag mijn waardering uitspreken over de voortreffelijke steun, informatie en zorg die we van Eliza hebben gekregen. Het was de eerste keer dat we bij jullie boekten, maar zeker niet de laatste!”
Beste Patrick,
Graag zou ik je een relevant persbericht toe willen sturen, maar ik kan geen contactinformatie terug vinden. Het persbericht gaat over de nieuwe Douane app. Mocht je dit interessant vinden kan je mij even terug mailen.
Vriendelijke groet,
Ivana Perkovic